xyunx

2次元大蓝雨死忠粉,唯fcc!

唔带tag系垃圾负面情绪本来就唔应该污染tag的美好,毕竟文明人我仲想系干净既环境睇野。如果你事前无带tag稳鬼知道你甘弱智咩,甘我系我主页讲野又无艾特你,你好似颠狗甘稳上门都叫我主动去撕你咯?你滴逻辑真系俾狗吔左,中有你滴垃圾废话点解要晒我内存?我第一次回复你全文话带大名tag兼带团tag,我第二次回复大名tag都仲系度,跟住一路同我讲无带tag一路删评论。回复人地谁知道/听说/我五知点向乐华讨回公道,只只字都讲明你几甘信条粉肠垃圾讲既谣言。特登来复我话唔信我去现场,嗯票根晒左,生图又发左,垃圾yh送的应援礼包都被我屋企只狗当玩具咬烂,你甘bp不如我寄俾你地啊,唔系我都唔知你地有无机会拿到啊。而且你地都几甘犯贱到我唔信。系明知自己bp又无得睇靓仔,揸紧时间去卖惨唔系迟滴边度中有机会留俾你。下次再遇到甘既事一系先同我讲,我送你滴汤臣倍健先补下脑?唔系时间长左你bp又弱智就唔好啦。唔知你甘无脑使唔使查字典呢。

评论(1)